donderdag 6 maart 2008

Kookboeken wensen

Ik ben dol op kookboeken. Heerlijk om lekker in te bladeren. Eruit koken doe ik niet zo veel, maar er in kijken is fijn. Het kookboek waar ik het meest uit kook is het Indonesiekookboek van AH. Daar staan hele lekkere recepten in.

Wat is fijn aan een kookboek? Plaatjes en leuke teksten. Een gewoon kookboek zonder plaatjes en met alleen maar recepten is saai. Van foto's krijg je zin om het recept te maken. Het is leuk om te lezen hoe de schrijver aan het receptje is gekomen. Het moet niet al te culinair zijn, maar wel gewoon lekker. Zo is eten en Zo leuk, omdat er ook reacties van lezers in staan.

Kookboekenverlanglijstje:
  • Fastfood van Gordon Ramsey
  • Herman (den Blijker)
  • Autobiografie van Gordon Ramsey
  • Nieuwe hoge hakken in de keuken
In de winkels zie ik veel meer leuks, maar daar weet ik nu de titels even niet van. Komt nog.

Geen opmerkingen: