zondag 17 februari 2008

Nieuwe weblog begonnen!

Laat ik ook eens een weblog beginnen...
Toevallig hadden Nils en ik hetzelfde idee, toen ik een nieuw kookboek aan het lezen was.

Laatst van Nils gekregen: het boek Eten enzo van Janneke Vreugdenhil. Zij heeft een weblog bij nrc-next en heeft nu een kookboek gemaakt. Het leukste vind ik eigenlijk nog haar verhalen en de stukken weblog. De foto's vind ik niet echt geweldig, maar het boek leest wel lekker.

Er wordt een heel stuk geschreven over het koken van een ei, dat is ook niet mijn favoriete ding. Nou hou ik zowiezo niet van gekookte eieren, dus ik zal het wel nooit leren. Wel leuk om te zien op hoeveel verschillende manieren het kan, zelfs in een koffiezetapparaat, al was dat geen succes.

Het broodje met entrecote en mosterdmayo zag er erg lekker uit. Ik had er nooit bij stil gestaan dat een randje vet bij een biefstukje lekkerder is dan een mager kogelbiefstukje. Daar ga ik eens opletten!

Ik heb het boek nog niet helemaal uit, dus als ik nog iets lekkers tegenkom, zal ik het op deze weblog zetten.
In dit weblog zal ik het zo af en toe hebben over een kookboek of restaurant, maar ik zal ook mij favoriete lekkere recepten plaatsen
.

Geen opmerkingen: